Ptáme se technika: Jak probíhá přenos dat z poškozeného telefonu

V naší servisní firmě se setkáváme s různými typy poškození telefonů. Aleš, jeden z našich zkušených techniků, se dnes s námi podělí o své znalosti a postupy při záchraně dat z poškozených zařízení.

Aleš je technikem s více než desetiletou zkušeností v oboru oprav mobilních zařízení. Jeho vášeň pro technologie a dovednosti v oblasti hardwarových oprav ho staví do čela našeho týmu, který se specializuje na zachraňování dat z telefonů v nejrůznějších stavbách.

Ptáme se technika: Jak probíhá přenos dat z poškozeného telefonu

Kdy Vás běžně kontaktuje zákazník se žádostí o záchranu dat z poškozeného zařízení?

Většinou je to poškození displeje, následovaným vytopenými zařízeními, kde už se zákazníkovi pozdává smysl s opravou. Data ale z přístroje nutně potřebují, takže požádají nás. Často zákazníci ale chtějí vytáhnout data z mobilu která jsou starší, ale mají jen vadný konektor nabíjení.

Jak probíhá toto vytažení dat?

V případě poškození dílu který je dostupný, což může být řekněme třeba poškozený displej, který u běžných modelů jako Samsung Galaxy A04s, Galaxy A03 nebo iPhone 15 nebo iPhone 14, na chvíli připojíme ale nemontujeme. A mezitím

Takže zákazník nemůže dostat do ruky telefon aby si stáhnul data sám?

Bohužel takto to nefunguje. My díl pouze napojíme ale pokud by telefon musel cestovat ještě byť jen na pult obchodu aby si jej zákazník přenesl na pobočce, je zde vysoké riziko poškození. Na pevno zase nemůžeme díl namontovat, jinak by začala běžet záruka vůči výrobci. Proto přenos dat provádíme my.

Co když je na telefonu problém na základní desce nebo je vytopený?

V případech, kdy nestačí nainstalovat díl je možné, že musíme nejdříve provést opravu zařízení a teprve poté vytažení dat. Tím se může oprava prodražit. Zákazníkovi vysvětlíme situaci a nabídneme vhodné nejlevnější řešení.

Děkujeme Aleši na za náhled do možnosti vytažení dat z poškozeného přístroje. Pokud máte nějaké dotazy k danému úkonu, neváhejte nás navštívit na pobočce Mobileko, nebo nás kontaktujte na telefonu 733 399 899 či emailu info@mobileko.cz

Tagy

stažení dat, poškozený přístroj, obnovení dat po pádu, rozbitý displej, telefon se nezapíná, telefon se restartuje, získání dat, stažení fotografií, výměny displeje, opravy konektoru nabíjení, vytopený telefon,