Proč poskytnout přístup do telefonu a jak probíhají výstupní testy?

Při přijmu mobilního telefonu do opravy se vždy setkáte s otázkou ,,Poskytnete nám přístup do telefonu?". Přístup servis vyžaduje z důvodu ověření funkčnosti před opravou a po samotné opravě. Naši specialisti provádějí rozsáhlé výstupní testy na funkčnost pro ověření.

Proč nechat přístup do telefonu?

Pro jistotu funkčnosti Vašeho telefonu, servis i Vy jako zákazník budete mít přehled, zda je Váš telefon plně funkční a tak Vás nic nepřekvapí. Pokud by se při vstupních testech objevila závada, ještě před opravou bychom Vás kontaktovali s dalším postupem. Vstupní a výstupní testy jsou také zárukou od nás, že je vše otestované, tudíž na Vás nečeká žádné překvapení.

Přístup do telefonu je důležitý i během opravy.

Během samotného úkonu opravy je u určitých závad jako je sluchátko, mikrofon nebo fotoaparát nutný přístup do telefonu, jinak technik opravuje naslepo bez jistoty, zda bude funkce fungovat nebo ne. U ostatních oprav je ale přístup do telefonu také vhodný, neboť ověření plné funkčni telefonu je jistotou toho, že se nebudete muset s telefonem vracet na pobočku Mobileko, že něco neladí jak by mělo.

Kdy se provádí testy?

Jsme důkladní, proto se provádí vstupní testy při přijmu, poté provádí vstupní testy také technik před opravou a kdyby se zde něco vyjevilo, nejdříve bychom Vás kontaktovali ohledně zjištění. Pokud je vše pořádku pak se postupuje s opravou. U některých modelů jako jsou modely Google Pixel 5, Pixel 6A či další modely se provádí testy ještě zevrubněji během opravy, to kvůli unikátní konstrukci a uložení komponent. Poté po provedení opravy opět provádí výstupní testy technik a po něm přijímací technik

Jsou alternativy k vydání hesla?

Ano! U některých značek a modelů je možnost vytvoření separátního uživatelského účtu, zatím víme že u modelů Pixe 7, Pixel 8 a třeba Sony Xperia 5 III, Xperia 10 je možnost vytvoření separátního účtu, kde ale nejsou Vaše data a my tudíž můžeme telefon otestovat. Ostatní smartphony tuto funkci také postupně dostávají.

Zastavte se na pobočce Mobileko a informujte se u našich specialistů ohledně možnosti oprav Vašeho telefonu.

tagy

oprava mobilu, rozbitý mobil, nefunkční sluchátko, nefungující mikrofon, heslo do telefonu, zablokovaný telefon, servis mobilů, oprava Pixel 5, výměna displeje Galaxy M23, Oprava samsung, Servis apple, oprava displeje, Galaxy S23 servisní centrum, Poco F4, Poco F3, Poco M4