Ve středu, o svátku 8.5. máme OTEVŘENO ✓ od 10h do 18h na pobočkách Spálená, Ládví a Černý most. Na ostatních pobočkách Vám budeme k dispozici následující pracovní den.

Potíže s reproduktory a jejich řešení

Jakých modelů se uvedené potíže mohou týkat?

Problémy s telefonními reproduktory se mohou týkat značek a modelů Samsung Galaxy , Apple iPhone , Xiaomi , Vivo , Google Pixel , ale třeba i modelů Sony či dalších neuvedených značek. 

Jak poznat, je li sluchátko poškozené, či jen znečištěné?

Poškozené sluchátko

  • Při hovoru není vůbec slyšet protistrana
  • Volající ve sluchátku chraptí (pokud nechraptí přímo volající)
  • Zvuk při volání vypadává
  • Telefonní reproduktor chvilku funguje, pak přestane fungovat.

 

Možné nečistoty

  • Protistrana je při hovoru slyšet velmi potichu
 

Nesnažte se potíže vyřešit svépomocí!

Pokud něco nefunguje správně, byť s podezřením na pouhou nečistotu, vždy využijte našich servisních služeb. Při neodborném čištění nebo zásahu hrozí vážné a neopravitelné poškození telefonu! Proto by měl veškeré úkony vždy vykonávat servisní a certifikovaný technik Mobileko

Provádění hlubšího zkoumání

Zkontrolujte, zda se tento jev „žádného zvuku“ v reproduktoru vyskytuje stále, kdekoli a kdykoli nebo jen za určitých okolností a podmínek. Nabízíme Váme detailní diagnostiku Vašeho telefonu zdarma na našich Mobileko pobočkách v Praze, nebo můžete využít možnosti svozu po celé ČR zdarma. 

Co když zjistíte podmíněné problémy?

Můžete se stát, že problém s ušním reproduktorem nastává jen za specifických podmínek. V tom případě, zkuste aktualizovat software nebo operační systém tak na nejnovější verzi.

 

Nebuďte příliš dobrodružní, pokud nic nefunguje. Můžete to jen zkomplikovat! Vyhledejte pomoc odborníka na mobilní telefony! My v Mobileku Vám poskytneme vše, co je potřeba k vyřešení problému. 

Pro další podrobnosti nám zavolejte na číslo +420 733 399 899.