Vše kolem závady sluchátka a mikrofonu: Proč si je lidé pletou?

Sluchátko a mikrofon, dvě základní komponenty našich mobilních zařízení, které zajišťují zvukovou prezentaci. Zákazníky tyto komponenty často vůbec nezajímají, dokud se nepokazí. Často se také stává, že zákazníci si tyto závady zaměňují, tedy vidí nějaký problém u svého telefonu, ale myslí si, že problém je v jiné komponentě, než kde doopravdy je. Pojďme se podívat, jak se tyto závady projevují, jak je poznat a jakým způsobem může Mobileko pomoci.

Sluchátko

Úplné nebo částečné ticho při hovoru může být prvním signálem, že sluchátko selhávají. Někdy se může jednat o to, že je hovor jen velmi tichý, nebo v něm může praskat či šumět, popřípadě nemusí fungovat vůbec.

Ale proč jsou tyto závady tak často zaměňovány?

Často jsou příznaky závad na sluchátkách a mikrofonu podobné, což ztěžuje identifikaci skutečného problému. Lidé je jednoduše třeba i omylem zaměňují, děje se tak ale opravdu často, proto se často setkáváme třeba s argumentem, kdy zákazník říká ,,Protistrana mě neslyší, opravte mi sluchátko.".

Co udělat abyste si byli jisti, že sluchátko nebo mikrofon je vadné?

Jako první věc doporučujeme mikrofon profouknout pouze pusou. Také jednoduchý restart často může vyřešit mnoho problémů. Obvyklé jsou také potíže, kdy zákazník má sluchátko jednoduše ztišené a celou situaci si špatně vykládá. Další možností je zastavit se v našem servisním centru Mobileko, kde v rámci bezplatné diagnostiky ověříme, kde problém přesně je a nabídneme opravu.

Pokud máte jakékoli pochybnosti ohledně závad na sluchátkách nebo mikrofonu, neváhejte se zastavit v servisním centru, jako je Mobileko, kde vám mohou odborníci pomoci identifikovat a vyřešit problém.