Výměna konektor nabíjení - Galaxy Xcover 2 (S7710)

1 hodnocení
 

bannerno1

uzivejte

banerno3

okay DIAGNOSTIKA zařízení ZDARMA

okay NEJLEPŠÍ ceny

okay VELKÉ skladové ZÁSOBY dílů

okay kvalitní OPRAVY SE ZÁRUKOU

okay náhradní MOBIL ZDARMA 

okay JSME TU pro Vás KAŽDÝ DEN

Dostupnost K DISPOZICI
590 Kč
487,60 Kč bez DPH
Kategorie Samsung Galaxy XCover 2
 

Musím tlačit na kabel nabíječky, aby se telefon začal nabíjet.

Telefon se po připojení na nabíječku nenabíjí.

Nefunguje mi nabíjení mobilu Samsung Galaxy XCover 2 (S7710).

Co s tím?

Nabíjení může přestat fungovat hned z několika důvodů.

Může být zanesený USB port špínou, (USB port = část telefonu, kam zasouváte kabel nabíječky), nebo je rozbitá nabíječka či její kabel. Je možné, že Vám přestává fungovat baterie.

S největší pravděpodobností se ale rozbil USB port. Může se rozbít vlivem dlouhodobého užívání. Někdy se stane, že se snažíte vší silou zasunout kabel nabíječky do telefonu, ale neuvědomíte si, že je opačně, pak se může port poškodit.

Ať je to jakkoli, navštivte nás nebo nám zašlete svůj telefon. Naši specializovaní technici už zjistí, kde je problém a telefon Vám po konzultaci opraví

Nejčastější dotazy

Nejsem si jistý/á, že je problém v konektoru. Co mám dělat?

  • Nemusíte se obávat. Každý telefon před opravou zcela zdarma podrobíme diagnostice, abychom zjistili pravou příčinu poruchy.

Přijdu při opravě konektoru o svá data v telefonu?

  • Nemusíte se obávat, při této službě nepracujeme se softwarovou stránkou, pouze s technickou. Všechna data během opravy zůstanou zachována. Pokud by mělo dojit k jejich ztrátě, budeme Vás kontaktovat.

Je nutné se předem objednat? 

  • Není nutné se předem objednávat.

Co všechno zahrnuje cena?

  • Cena je konečná. V ceně je započítaný použitý materiál, práce i daň.

Budu mít po opravě ve svém telefonu originální díl?

  • Ano, k výměně používáme pouze originální díly nejvyšší kvality. 

Kde vás najdu?

Nejsem z Prahy. Je i tak možné, že mi telefon opravíte?

  • Ano, telefon nám můžete zaslat na adresu Mobileko, Spálená 88/13, Praha 1, PSČ 110 00.
  • K telefonu nám prosím připište své jméno, adresu, telefonní kontakt či email a jaký druh opravy požadujete.
  • Telefon opravíme a obratem zašleme zpět. 

Zapůjčíte mi telefon, než proběhne oprava?

  • Ano, rádi Vám náhradní telefon zapůjčíme.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.