Nejčastější dotazy ke svozu

kuryr 

Jak připravit telefon na přepravu?

Telefon bez SIM karty, paměťové karty a bez příslušenství jako pouzdro zabalte ideálně do vystlané papírové krabičky, aby se během přepravy zařízení nepoškodil. Není potřeba přikládat žádné dokumenty ani průvodní dopis. 

Jak dlouho oprava trvá? Kdy budu mít telefon zpět?

Většina oprav je vyřízena ještě tentýž den, u složitějších oprav maximálně do druhého dne, pokud je díl skladem. Výjimkou jsou výměny skla na displeji, kde se oprava může protáhnout až na několik dní. Jakmile je zařízení opraveno, co nejdříve dochází k předání kurýrovi, ten pak druhý den doručuje Vám.

Přijdu o data v zařízení?

Data vždy doporučujeme raději zálohovat. Ačkoli za ně během opravy neručíme, s daty v telefonu nic neděláme. Tedy data zůstanou v telefonu tak jak jsou a netrváme na obnovení do továrního nastavení. Výjimkou jsou ovšem opravy softwaru, tedy odstranění kódu zamykání obrazovky, přehrání softwaru a firmwaru.

V jaký čas kurýr balíček vyzvedne?

Kurýr DPD má stanovený rozvrh, tudíž nelze zvolit čas vyzvednutí. V každém kraji a městě má přibližný čas kdy se kolem Vaší adresy pohybuje. Ohledně času vyzvednutí Vám kurýr dá vědět předem prostřednictvím emailu či SMS zprávou. 

Přeji si k opravenému telefonu aplikaci skla nebo folie nebo dodání spolu s ochranným pouzdrem.

Kontaktujte nás na infolince +420 733 399 899  či na emailu info@mobileko.cz kde sdělte číslo zakázky a žádost o aplikaci skla, folie či objednávku ochranného pouzdra. Kolegové zařídí, aby Váš opravený telefon dorazil s požadovaným příslušenstvím. 

Co když kurýr ve stanovený den nedorazil?

Může se stát, že kurýr z nějakého důvodu, či vytíženosti svoz vynechá. V tom případě je nás nutné kontaktovat, abychom svoz objednali znova na další den.  

Jak mohu zaplatit za opravu? 

Standardně se za opravu hradí kurýrovi formou dobírky, tedy při předání kartou, hotově, nebo se lze i domluvit na platbou převodem. V tom případě je nutné vyčkat, dokud platba nebude připsána na úćet.