Dotazy

 

Přijdu o svá data během opravy?

  • Nemusíte se obávat, při velké většině oprav nepracujeme se softwarovou stránkou telefonu, pouze s technickou. Všechna data pak zůstanou zachována. Pokud by mělo při opravě dojít k ohrožení dat, budeme Vás neprodleně kontaktovat. V opravě bez Vašeho souhlasu nebudeme pokračovat.

Je nutné se na servis telefonu objednat?

  • Není nutné se předem objednávat. Většinu komponentů máme skladem a spolupracujeme s expresními, spolehlivými dodavateli dílů.

Co všechno zahrnuje cena oprav?

  • Cena uvedená na našich stránkách je konečná a zahrnuje použitý materiál, práci i daň.

Když si nechám zaslat opravený telefon, jak budu platit?

  • Opravený telefon Vám zašleme na dobírku přes společnost DPD. K ceně opravy Vám připočítáme poplatek 140 Kč (110 Kč doprava + 30 Kč dobírka)

 Kde Vás najdu?

Nejsem z Prahy ani okolí. Opravíte mi i tak telefon?

Zapůjčíte mi telefon, než proběhne oprava?

  • Ano, náhradní telefon Vám během opravy rádi zapůjčíme.

Vykupujete také telefony a tablety?

Jak dlouho trvá oprava?

  • Doba opravy je různá podle složitosti opravy. Některé části telefonů opravíme na počkání, některé během dne a některé maximálně do druhého dne.

Je možné u Vás pracovat?

Displej mi sám píše, zapíná aplikace nebo mi i stahuje horní lištu atd.. Čím to může být?

  • U Vašeho telefonu došlo s velkou pravděpodobností k poškozený dotyku displeje. Poruchu odstraní výměna celého displeje.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení