V pondělí 6.7. jsou otevřeny pobočky Spálená, Ládví a Luka a to od 10:00 do 19:00. Budeme se těšit na Vaši návštěvu. Tým Mobileko

Dotazy

 

Přijdu o svá data během opravy?

  • Nemusíte se obávat, při velké většině oprav nepracujeme se softwarovou stránkou telefonu, pouze s technickou. Všechna data pak zůstanou zachována. Pokud by mělo při opravě dojít k ohrožení dat, budeme Vás neprodleně kontaktovat. V opravě bez Vašeho souhlasu nebudeme pokračovat.

Je nutné se na servis telefonu objednat?

  • Není nutné se předem objednávat. Většinu komponentů máme skladem a spolupracujeme s expresními, spolehlivými dodavateli dílů.

Co všechno zahrnuje cena oprav?

  • Cena uvedená na našich stránkách je konečná a zahrnuje použitý materiál, práci i daň.

Když si nechám zaslat opravený telefon, jak budu platit?

  • Opravený telefon Vám zašleme na dobírku přes společnost DPD. K ceně opravy Vám připočítáme poplatek 140 Kč (110 Kč doprava + 30 Kč dobírka)

 Kde Vás najdu?

Nejsem z Prahy ani okolí. Opravíte mi i tak telefon?

Zapůjčíte mi telefon, než proběhne oprava?

  • Ano, náhradní telefon Vám během opravy rádi zapůjčíme.

Vykupujete také telefony a tablety?

Jak dlouho trvá oprava?

  • Doba opravy je různá podle složitosti opravy. Některé části telefonů opravíme na počkání, některé během dne a některé maximálně do druhého dne.

Je možné u Vás pracovat?

Displej mi sám píše, zapíná aplikace nebo mi i stahuje horní lištu atd.. Čím to může být?

  • U Vašeho telefonu došlo s velkou pravděpodobností k poškozený dotyku displeje. Poruchu odstraní výměna celého displeje.
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.