Dotazy
Přijdu o svá data během opravy?
- Nemusíte se obávat, při velké většině oprav nepracujeme se softwarovou stránkou telefonu, pouze s technickou. Všechna data pak zůstanou zachována. Pokud by mělo při opravě dojít k ohrožení dat, budeme Vás neprodleně kontaktovat. V opravě bez Vašeho souhlasu nebudeme pokračovat.
Je nutné se na servis telefonu objednat?
- Není nutné se předem objednávat. Většinu komponentů máme skladem a spolupracujeme s expresními, spolehlivými dodavateli dílů.
Co všechno zahrnuje cena oprav?
- Cena uvedená na našich stránkách je konečná a zahrnuje použitý materiál, práci i daň.
Když si nechám zaslat opravený telefon, jak budu platit?
- Opravený telefon Vám zašleme na dobírku přes společnost DPD. K ceně opravy Vám připočítáme poplatek 140 Kč (110 Kč doprava + 30 Kč dobírka)
Kde Vás najdu?
Nejsem z Prahy ani okolí. Opravíte mi i tak telefon?
Zapůjčíte mi telefon, než proběhne oprava?
- Ano, náhradní telefon Vám během opravy rádi zapůjčíme.
Vykupujete také telefony a tablety?
- Ano, vykupujeme tablety a mobilní telefony od různých výrobců. Více o výkupu najdete v tomto odkazu.
Jak dlouho trvá oprava?
- Doba opravy je různá podle složitosti opravy. Některé části telefonů opravíme na počkání, některé během dne a některé maximálně do druhého dne.
Je možné u Vás pracovat?
Displej mi sám píše, zapíná aplikace nebo mi i stahuje horní lištu atd.. Čím to může být?
- U Vašeho telefonu došlo s velkou pravděpodobností k poškozený dotyku displeje. Poruchu odstraní výměna celého displeje.